Dåliga nyheter. :(

2011-09-05 / 13:38:44 Tävlingar
Hejsan bloggen! (ny hälsningsfras, why not?) ♥
Tyvärr kommer jag nu med lite dåliga nyheter, men jag ska komma på något under skrivandets stund som kommer göra att inlägget blir roligt, någonstans (se: på slutet...)

Jo, de dåliga nyheterna är att tävlingen här på bloggen blir tyvärr inte av. Detta är på grund av för få anmälningar. Visst skulle jag kunna låta den ligga kvar och se om fler kommer in, men jag har reklamerat väldigt mycket och nu har den snart legat inne på bloggen i två veckor. Och nu kommer skolan igång och allt sådant så jag vill inte ha något som förmodligen då inte blir bra liggande liksom. Men det kommer förmodligen att komma andra tävlingar! Så vi får väl hoppas att de blir mer lyckade.
Men jag har ändå bestämt mig för att de som anmälde sig kommer att få ett av prisen, nämligen varsin mouseover-knapp med tillhörande kod! Och så klart varsin länkning som jag har lovat.

De två som anmälde sig var: tossetomten.blogg.seelajjjjn.blogg.se! Tack så mycket för era anmälningar. :)

Så nu kommer jag till den delen där jag ska berätta en så kallad "god nyhet". Då skulle jag väl kunna säga att jag planerar en liten överraskning här på bloggen, fast den är inte så stor, bara medel. :D Gissa på nu!

eller
we ♥ it. cute.

Kommentarer
Från: piipiiissen :P

ooooooo söt bild jue ;;;O

2011-09-05 / 13:55:29
Från: piipiiissen :P

ojjjeessssseeeen, ;P* ska det va ^^

2011-09-05 / 13:55:52
Från: Emma

allt bra?:)

2011-09-05 / 21:22:48
@ - http://emmapaulssons.blogg.se/
Från: Moa Mildén

fy vad tråkigt :(

hoppas du blir bättre snart. kram

2011-09-05 / 23:15:32
@ - http://mildenunow.blogg.se/
Från: Emma

braa, planer för imorrn?:)

2011-09-06 / 20:19:04
@ - http://emmapaulssons.blogg.se/
Från: elin

sv; Hihi nu har jag svarat! :D

2011-09-06 / 20:43:52
@ - http://elajjjjn.blogg.se/
Från: Anonym

http://stylegirl.se - trendiga smycken till otroliga priser!



MISSA INTE HÖSTNYHETERNA SOM BÖRJAT TRILLA IN!



ALLTID FRI FRAKT!

2011-09-07 / 09:54:09


• Jag gör inte bloggdesigner till andra.
• Jag har gjort min design själv i Photoshop CS5 och med css-koder.
• Jag svarar mer än gärna på blogg/design och Photoshop frågor, kommentera eller mejla bara!
• Jag gör länkbyten och bloglovin's byten, säg bara till!
• Jag svarar på kommentarerna om det är något du undrar, skriv bara din bloggadress.
• Reklam för tävlingar, hemsidor med mera är välkommet!
• Tänk på den gyllene reglen: så som du behandlar andra, så behandlar de dig!
• Undrar du något? Mejla hit.
• Följ mig gärna via bloglovin' genom att klicka här.


Tryck in ditt fina namn:
Lite lat? Jag kan komma ihåg dig. :)

Kladda in din e-post: (våran hemlis)

Knattra in din blogg/hemsida:

Knattra in vad du har på hjärtat:

Tack så mycket! :)
Trackback