Tävling! #1

2011-08-25 / 15:22:36 Tävlingar
Hejhej på er. ♥
Roligt att ni kikar förbi, för nu är det nämligen dags för ebokis första tävling!
Jag hoppas att många vill vara med, så anmäl er så att vi får en lyckad tävling. ^^

Information:
Vad?:
Ni tävlar om en header, 3 stycken valfria mouseover knappar och annat valfritt kodavsnitt.
Headern gör jag i Photoshop CS5, efter dina önskemål, du bestämmer måtten och bifogar bilder/na.
Mouseover knapparna, är sådanna som jag har i min menyn till höger, fast såklart får
du välja hur de ska se ut och vad de ska länka till.
Valfritt kodavsnitt kan till exempel vara att du vill ha hjälp med att fixa till rubriken och kommentarslänken så att den kommer ovanför inlägget, det kan också vara att du vill ha ett specialarkiv eller uppdelade kategorier! Alltså valfritt, men bara en sak. 
Jag kommer att hjälpa dig att lägga in koderna i dina kodmallar.
Jag kommer att ta kontakt med vinnaren via e-mail, där vi tillsammans bestämmer hur vi ska gå till väga.

Hur?
Det är faktiskt ganska enkelt att delta, det enda du behöver göra är att skicka ett mejl hit. ([email protected])
Skriv "Tävling" i ämnes raden. I mejlet skriver du varför just du ska vinna mitt designkit, din bloggadress och lite om vad din blogg handlar om. I mitt svar kommer du att få en länk, som du ska klicka på. Sedan kommer jag att meddela vinnaren,
men också de som inte vunnit.
Om jag inte får in mer än 5 anmälningar läggs tävlingen ner. (Såklart får de anmälda länkar!)

Regler?
• Din blogg måste vara en blogg.se blogg, eftersom jag bara kan göra designer till de. (header & knappar kan jag till andra bloggar också, men inte kodavsnitt!)
• Du får inte spamma min inkorg med mejl från dig. Ett mejl per person!
• Fjäsk är tillåtet!
• Länken du får måste du klicka på för att få delta i tävlingen.
• Du måste ha förståelse av att jag inte är proffs på bloggdesign, vilket betyder att jag inte helt säkert kommer kunna göra det kodavsnittet du vill ha. Såklart försöker jag, men annars får du välja ett annat.

+?
Du får stora plus om du följer min blogg via bloglovin' och skriver på din blogg att du är med i min tävling.
När tävlingen är slut kommer jag att länka alla som deltagit i ett inlägg!

Så klicka nu HÄR! och skriv varför just du ska vinna och vad din blogg handlar om.
Glöm inte att skriva din bloggadress!

Kommentarer
Från: piipiiissen :P

kul med tävling, :))

haha kan ju tyvärr inte vara med har inte blogg du vet ;P

2011-08-25 / 15:36:54
Från: LJ photos&texts ♥

SVAR; Så det är bra böcker? Vad bra! :)

2011-08-25 / 16:07:47
@ - http://laramore.blogg.se/
Från: HANNA

sv: okej :)

2011-08-25 / 19:01:40
@ - http://hannalovisasol.blogg.se/
Från: Karolina

Sv. hehe, jag gör ju min design själv och kan rätt mycket om design så det är lugnt(:

2011-08-25 / 19:31:39
@ - http://bykarolinaa.blogg.se/
Från: Emma

Fin blogg, allt bra? :) Länkbyte?

2011-08-26 / 16:08:35
@ - http://emmapaulssons.blogg.se/
Från: Emma

bara bra:) Okej jag gör ett nuuu:)

Kommer du göra nått kul ikväll?:)

2011-08-28 / 20:13:13
@ - http://emmapaulssons.blogg.se/
Från: Ebba Ålund

Hej! :)

Hur mår du?

Hoppas allt är bra, besök gärna min blogg & se min nya design. Kommentarer uppskattas:)

2011-08-29 / 22:55:54
@ - http://watchebba.blogg.se/
Från: ida

är med !:D

2011-09-02 / 09:02:37
@ - http://iiiden.blogg.se/


• Jag gör inte bloggdesigner till andra.
• Jag har gjort min design själv i Photoshop CS5 och med css-koder.
• Jag svarar mer än gärna på blogg/design och Photoshop frågor, kommentera eller mejla bara!
• Jag gör länkbyten och bloglovin's byten, säg bara till!
• Jag svarar på kommentarerna om det är något du undrar, skriv bara din bloggadress.
• Reklam för tävlingar, hemsidor med mera är välkommet!
• Tänk på den gyllene reglen: så som du behandlar andra, så behandlar de dig!
• Undrar du något? Mejla hit.
• Följ mig gärna via bloglovin' genom att klicka här.


Tryck in ditt fina namn:
Lite lat? Jag kan komma ihåg dig. :)

Kladda in din e-post: (våran hemlis)

Knattra in din blogg/hemsida:

Knattra in vad du har på hjärtat:

Tack så mycket! :)
Trackback